Categorieën

Klachten en afhandeling.

Judoshop.nl streeft naar tevreden klanten.

Het is natuurlijk vervelend wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening.
Niet alleen voor uzelf, maar ook voor ons team. Wij streven naar de hoogst mogelijke klantvriendelijkheid.
Toch vragen wij u vriendelijk uw klacht via e-mail, post en/of telefonisch aan de afdeling klantenservice door te geven.
Wij streven er naar u per omgaande bericht te geven dat uw klacht ontvangen is.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen dan de klacht zo spoedig mogelijk bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Hoe kunt u ons bereiken ?

U kunt op werkdagen tussen 09.00-14.00 uur bellen met telefoonnummer +31 6 29 205 225.
Bij geen gehoor, graag uw boodschap inspreken, waarna wij u zo spoedig mogelijk zullen terugbellen.
U kunt mailen naar klantenservice@judoshop.nl.
Per post kunt u uw brief sturen naar Judoshop.nl, Klinckemaburen 15, 9801 CC Zuidhorn (Nederland).

Afwikkeling van uw klacht.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u per omgaande van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst behandelen c.q. beantwoorden; mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u het niet op prijs stellen dat uw klacht door ons wordt afgehandeld, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar Judoshop.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).